Regulamin


REGULAMIN SKLEPU

INFORMACJE OGÓLNE.

  1. Serwis i Sklep internetowy pod adresem www.zakladstolarstwaartystycznego.pl prowadzony jest przez Zakład Stolarstwa Artystycznego – Szymon Skóra z siedzibą w: 39-200 Dębica, ul. Kościuszki 101, NIP: 8133092241 REGON: 180962802.
  2. Wszelkie materiały zamieszczone pod adresem www.zakladstolarstwaartystycznego.pl są własnością firmy Zakład Stolarstwa Artystycznego – Szymon Skóra. Kopiowanie i rozpowszechnianie za zgodą autora.
  3. Do korzystania z serwisu i sklepu wymagany jest system operacyjny Windows XP lub nowszy i jakakolwiek z popularnych przeglądarek internetowych z wtyczką obsługującą aplikacje typu flash.
  4. Obowiązuje zakaz przesyłania treści o charakterze bezprawnym.
  5. Regulamin dotyczy korzystania z serwisu i sprzedaży ręcznie wykonywanych przedmiotów artystycznych z drewna, w szczególności samorodnych mebli i elementów wyposarzenia wnętrz, instrumentów muzycznych Didgeridoo oraz wszelkich artykułów zgodnych z PKD wykonywanej działalności, za pośrednictwem Internetu.
  6. Wszelkie oferowane produkty są nowe, lub odnowione poprzez wtórne kształtowanie powierzchni i nakładanie powłok zewnętrznych oraz opisane zgodnie ze stanem faktycznym.
  7. Informacje o produktach nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  8. Korzystanie z serwisu i dokonywanie zakupów poprzez sklep internetowy oznacza zapoznanie się i wyrażenie zgody na niniejszy regulamin.

PROCEDURY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ, DOKONYWANIA ZAKUPÓW I PŁATNOŚCI.

  1. Zamówienia składać można:

- telefonicznie – kontaktując się z Firmą na podane numery telefonów i indywidualnie uzgadniając warunki płatności i dostawy/odbioru, a także cenę, w pewnym stopniu zależącą od sposobu dostawy.

- mailowo – kontaktując się z firmą na adres mailowy i także indywidualnie uzgadniając warunki płatności i dostawy/odbioru, a także cenę, w pewnym stopniu zależącą od sposobu dostawy.

- korzystając ze standardowej procedury zakupów sklepu internetowego, obejmującej: opcjonalną stałą rejestrację klienta lub jednorazowe podanie danych adresowych niezbędnych do wysyłki, wybierając metodę dostarczenia przesyłki i formę płatności.

  1. W przypadku jakiejkolwiek formy zamówienia niezbędne jest podanie standardowych danych adresowych koniecznych do wysyłki towaru. Można też zarejestrować się jako klient sklepu na stałe, wypełniając formularz rejestracyjny.
  2. Standardowo, podawane są ceny brutto, zawierające koszty przesyłki firmą kurierską UPS lub poprzez Pocztę Polską na terenie Polski, w zależności od rodzaju towaru.
  3. W przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy, cena jest odpowiednio obniżona o koszty przesyłki. Wymagany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny.
  4. W przypadku wysyłki za granicę dodatkowe koszty ustalane są indywidualnie oraz obowiązuje przelicznik walutowy z dnia dokonania zakupu.
  5. Dostępne metody płatności w PLN obejmują:

- gotówką w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy.

- przelewem bankowym na nr. konta:  97 1500 1100 1211 0007 2659 0000, Kredyt Bank S.A. (WBK Bank Zachodni).

- za pośrednictwem serwisu Przelewy24.

- za pośrednictwem serwisu PayPal.

- za pobraniem poprzez firmę kurierską UPS lub Pocztę Polską.

  1. W przypadku płatności w walutach: EUR, GBP lub USD istnieje możliwość zapłaty jedynie za pośrednictwem serwisu PayPal.
  2. Na dokonywane zakupy standardowo wystawiana jest Faktura, będąca dokumentem potwierdzającym zakup.
  3. Ze względu na to iż towary są unikalne i jednocześnie mogą być wystawione na serwisach aukcyjnych, ogłoszeniowych, itp.,  istnieje nieduże prawdopodobieństwo dokonania zakupu towaru już sprzedanego, poprzez procedurę sklepu internetowego zanim zostanie on zdjęty ze sklepu. W tym wypadku firma kontaktuje się z klientem i oferuje: całkowity zwrot kwoty przelewu na rachunek bankowy klienta, wykonanie produktu zbliżonego na zamówienie (o wydłużonym czasie realizacji) lub oferuje towar podobny dostępny w sklepie.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA TOWARÓW

  1. O potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez sklep, klient informowany jest drogą mailową.
  2. W przypadku płatności przelewem bankowym, za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub Paypal, warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest odnotowanie wpłaty na rachunku bankowym firmy: 97 1500 1100 1211 0007 2659 0000, Kredyt Bank S.A. (WBK Bank Zachodni), na co klient ma 14 dni kalendarzowych, po czym w przypadku braku wpłaty, zamówienie jest anulowane.
  3. W przypadku  płatności za pobraniem lub od momentu odnotowania wpłaty na rachunku bankowym, zamówienie realizowane jest w maksymalnym terminie 4 dni roboczych (zwykle 1-2 dni robocze).
  4. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS w terminie 1-2 dni roboczych, lub Poczty Polskiej w terminie 3-4 dni roboczych, na terenie Polski. W dniu wysyłki klient informowany jest o niej drogą mailową.  Firma nie odpowiada za opóźnienie dostawy towaru powstałe z winy przewoźnika lub Poczty Polskiej.
  5. W przypadku wysyłki za granicę czas realizacji dostawy jest ustalany indywidualnie, w zależności od kraju i sposobu wysyłki.
  6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w dostawie powstałe w skutek podania nieprawidłowych danych kontaktowych przez klienta.
  7. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania przesyłki, braku towaru w paczce lub jego uszkodzenia powstałego z winy przewoźnika, wszelkie roszczenia z tego tytułu dochodzone są od przewoźnika i należą do klienta, bez względu na to czy protokół szkody został spisany w obecności pracownika firmy przewozowej czy nie. Wartość przesyłki, równoważna zapłaconej kwocie, ustalana jest w obecności pracownika firmy kurierskiej, która od tego momentu ponosi pełną odpowiedzialność za przesyłkę w czasie jej dostarczania.
  8. Ze względu na to że firma jest działalnością jednoosobową, w wyjątkowych przypadkach dłuższego wyjazdu służbowego/urlopu, czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu. Informacja o tym znajdować się będzie na serwisie a klient informowany będzie drogą mailową w przypadku złożenia zamówienia poprzez sklep.

GWARANCJA I REKLAMACJE

  1. Firma daje 2-letnią gwarancję na swoje wyroby, obejmującą wady wykonania, braku elementów, lub niezgodności towaru z opisem. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania, przechowywania lub konserwacji wyrobów, a także w wyniku dokonywania samodzielnych ingerencji w wyrób poza standardową konserwację środkami przeznaczonymi do tego celu (dotyczy to zwłaszcza powłok malarsko-lakierniczych).
  2. W razie stwierdzenia podstawy do reklamacji, należy skontaktować się z firmą mailowo lub telefonicznie i zgłosić rodzaj usterki, a reklamowany towar, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony, odesłać na koszt własny wraz z dowodem zakupu. Można też towar odesłać i załączyć pisemny opis usterki.
  3. Firma nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  4. W przypadku zasadności reklamacji, towar jest naprawiany lub wymieniany na nowy. Standardowa naprawa niewielkich wad nie przekracza 14 dni od momentu otrzymania towaru. W przypadku poważniejszych napraw czas realizacji ustalany jest indywidualnie i jeśli znacząco się wydłuży, możliwy jest zwrot całej kwoty na życzenie klienta.
  5. W razie niemożności dokonania naprawy klientowi zwracana jest cała wpłacona kwota, oferowany jest towar podobny gotowy lub realizowany na zamówienie.
  6. Po dokonaniu naprawy, towar zwracany jest za pośrednictwem Firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej na koszt Sklepu.

ZWROTY

  1. Klientowi, będącemu osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.
  2. Odpowiednio zabezpieczony produkt wraz z dowodem zakupu należy odesłać na koszt własny, przesyłki za pobraniem nie są przyjmowane.
  3. Podstawą uznania zwrotu jest towar nieuszkodzony, bez widocznych śladów użytkowania.
  4. Po uznaniu zwrotu, całość wpłaconej kwoty zwracana jest przelewem na konto bankowe klienta w terminie do 5 dni roboczych.

POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Wszelkie dane osobowe podawane podczas składania zamówienia używane są przez firmę jedynie w celu realizacji zamówień i obowiązkowych rozliczeń podatkowych z instytucjami państwowymi.
  2. Dane osobowe klientów są całkowicie poufne i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim ani obcym podmiotom.
  3. Klientom zarejestrowanym w sklepie internetowym za pomocą formularza rejestracyjnego przysługuje prawo modyfikacji lub usuwania swoich danych osobowych w dowolnym momencie.
  4. Administratorem danych osobowych jest właściciel firmy, Szymon Skóra.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian treści niniejszego regulaminu, o czym powiadamia zarejestrowanych klientów sklepu drogą mailową.
  2. W sprawach nieuregulowanych treścią niniejszego regulaminu obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych stosownych aktów prawnych.